Men snälla nån?!

Hej allihopa! :)

Det blev en del bokrecensioner ganska just, som ni säkert märkt. :D (*host*boklus*host*)

Till att börja med vill jag klaga på alla som skriver något i stil med "Fin blogg, snälla läs min blogg! <333 " Jag kollar aldrig på folks bloggar när de skriver så, det är faktiskt mycket större chans att jag kollar på er blogg om ni skriver en rolig eller intressant kommentar som har med blogginlägget att göra. Om ni vill ha fler läsare så råder jag er att skriva intressanta och roliga kommentarer på folks bloggar, istället för att bara vara allmänt irriterande! :S

I dag sydde vi på våra baskers som vi ska ha på oss på geografin när vi har föredraget om Paris. Bara kant och den där grejen som är ska vara uppe på kvar skulle jag tro! :)
Därefter hade vi matte, jag rättade diagnosen jag gjort. (vi har det som en övning man gör inför provet, man rättar sedan diagnosen själv och ser vad man behöver plugga på) Det mesta jag hade fel på var bara slarvfel, saker jag glömt lägga kommatecken på och liknande. (ytterst irriterande! ) Matteläraren skrattade och sa att vi kunnde strunta i det och jag fick plugga lite extra på det jag faktiskt hade fel på.

På biologin var det dags för Östersjön-förhör. Jag gjorde det rätt så bra, det är ganska lätt bara man har övat så! Efteråt fick vi sitta och bläddra i någon vetenskapstidning medan vi väntade på att timmen skulle ta slut. (vi som var klara då alltså)
Alltså, jag är ganska duktig! Jag har lyckats glömma hissaboken, båda engelskaböckerna och nu ett par engelskapapper! Jag har ju kommit undan anmärkningar hittills, men om det fortsätter så här så är det ju inte säkert... :s


//Amber_sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0