Lördag och busiga kattungar

Hej allihopa! :)

I morse vaknade jag ganska tidigt, men sedan somnade jag ett par gånger och vips var klockan runt nio-tio! :o
Till alla andra boklusar kan jag meddela er att det borde komma en bokrecension inom kort om det fortsätter i den här takten för mig med boken jag håller på med. Ni kan nöja er med att läsa lite gamla bokrecensioner här om ni får tråkigt! ;)

Dagen har varit lite allmänt slö och det finns egentligen inte så mycket att berätta.... :S Tja, igår kväll så höll kattungarna på att vara lite allmänt busiga. (har ett halvt dussin kattor och vi har två kattungar här för tillfället. Vi har hittat hem åt den ena, men den andre är ännu inte bokad... :s ) Först schasade jag ner dem från bordet ( de hade visst någon "följa-brorsan/syrran-fundering") Sedan när jag skulle gå och hämta ett glas sprang de förbi mig och det var nära att de lade krokben för mig. Jag fick snart balansen igen som tur var! (skratt) Sedan när jag hade rostbröd och ett glas färdigt så hoppade en av dem upp på bordet mellan glaset och rostbrödet... (skratt)

Jag tänkte göra det här till ett musikinlägg:
K-On! - Listen!!


//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Tawnie

Jag älskar K-On!!

2010-09-19 @ 10:13:43
URL: http://tawnie.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Tawnie: Jag med! :D

2010-09-19 @ 10:20:41
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0