Lite krångel med blogg.se och musik

Hej allihopa! :)

Märkte ni också av det igår? Jag kunde inte gå in på flera blogg.se bloggar och jag hörde till och med att någon hade haft problem med att lägga upp bilder när hon satt och bloggade. Nu idag är det ju bättre, som tur är!
Idag däremot har det inte hänt särskilt mycket, ena kattungen har flyttat förresten. Hon bor nu med en familj och verkar ha det bara bra. :)

Ikväll pratade mamma visst om att vi skulle ha filmkväll och mumsa på lite godis, själv är jag ganska nyfilken på vad vi ska kolla på.
Ja, det var ju det här med novellen, ska jag lägga upp den eller inte? Den är bara på tre sidor och är en fantasy om en kringresande häxa som störtar in på ett tåg... Nej, där sa jag för mycket! (skratt)

Tänkte göra det här till ett musikinlägg, fanns inte så mycket annnat att berätta... :s


//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Alice

fin blogg! :)

2010-10-04 @ 17:13:28
URL: http://picblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tkr du ska lägga upp novellen :)

2010-10-07 @ 20:19:52
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0