Äntligen!

Hej allihopa! :)

Jepp, imorgon är det fredag och alla veckans prov och förhör är avklarade! Dags att snart ta helg och luta sig tillbaka, fast det efter att man haft de där gympatimmarna imorgon alltså... :S Fast vi ska spela innebandy och det är ganska okej, så jag antar att det skulle kunna vara värre!
På senaste tiden har jag redan hunnit vara på två scaoutmöten, de är riktigt trevligt flummiga de där typerna! (skratt) Dessutom får man en riktig "glädje-kick" efter varje gång så man går där och nynnar glatt för sig själv några dagar efteråt... (ännu mera skratt)

Nå, jag tänkte låta er läsa sista delen av min novell innan jag sätter igång att bearbeta alla bokrecensioner! Så här kommer sista, sjätte delen! Kolla in förra inlägget om ni inte läst femte. ;) 

- D... Det var otroligt... hörde häxan plötsligt pojken stamma fram bakom sig. Hon vände sig om och såg att han var på väg att stelt klättra upp på vagnen.
- Tja, man är ju inte häxa för inte, sade häxan och ryckte på axlarna innan de klättrade ner till vagnen igen. Tåget stod helt stilla nu och de enda som verkade har förstått vad som hänt var de tre.
- Bör vi säga något? Undrade pojken, men häxan skakade på huvudet:
- Nej, folk i den här dimensionen verkar inte tycka om sådana händelser. De skulle inte tycka om mig om de fick veta att jag är den jag är.
- Åh, sade pojken och tystnade.
- Säg mig, kan du laga min kvast? Undrade häxan och vände sig mot pojken.
- Säkert, den jag brukar sopa med  har gått sönder ibland, svarade pojken och nickade.

Jag har inte hört ifrån dem på länge, men jag hörde åtminstone att de hade det väldigt trevligt i Egypten. Om du någonsin ser ett flygande tåg fara omkring bland molnen för ett kort ögonblick, så kan du vara säker på att det var dem du såg.

Slut


Vad ska ni ha för er på Halloween förresten? Jag och två kompisar tänkte ha filmkväll och antingen kolla på Coraline eller Edward Scissorhand! :D

//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Lillyzen ♥

Cool bild! :)

2010-10-29 @ 16:56:50
URL: http://lillyzen.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Lillyzen: Tack! :)

2010-10-30 @ 15:13:04
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0