Tråkig dag! D:

Hej allihopa! :)

Ja, dagen har varit allmänt tråkig... Till att börja med var ena kompisen i parallellklassen borta de tre första lektionerna och kom först en bit in på lunchrasten! Och min andra kompis, en klass över mig, var borta idag och kommer tillbaka först på tisdag! :( Dessutom satt de flesta i klassen och hetspluggade på finskaprovet... (har inte finska)

Jag har stått och väntat och väntat på bussen väldigt länge de senaste dagarna, det är nämligen ganska halt! Så jag hinner åka med senaste bussen istället för den jag brukar ta som nästan brukar vara först, tror jag... (skratt)
Jag kom gående till busshållsplatsen och så ser jag en buss komma körande, jag skyndar ut till busshållsplatsen och busschaffören ser mig och stannar... Hade verkligen tur där! :O
Sedan var det dags att ta sig till gympasalen och illa kvickt byta om för att sedan spela innebandy. Jag är väl ganska okej som back, men att skjuta mål går inte riktigt. :s

Sedan hade vi svenska och de visade sig att läsjournalen visst skulle ha varit in idag, men min svenskalärare är ganska snäll så hon sa att det var helt okej om jag fick klart den till måndag.
Sedan hade vi bild, precis som alla andra fredagar. Vi fortsatte med att rita av en ganska berömd kinsesisk tavla av en våg. Jag blev klar med bilden och började färglägga på en bonusuppgift vi fick. Vi pratade en del om en viss Banksy, en anonym graffitikonstnär som kommer från England ursprungligen. Han gör en massa graffiti på väggar här och var. Han är världsberömd nu och fortfarande helt anonym. På en natt lyckades han spreja en råtta, hans symbol, över ett trevåningshus utan någon märkte något alls! Här är en annan sak jag hittat av honom när jag på skoj googlade lite:


//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: JojjoChan

Finska??!! Vill också ha finska då kan jag prata mer med mina släktingar. >.<

2010-11-26 @ 23:12:00
URL: http://jojjochan.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

Ja, jag bor ju på Åland så vi kan läsa finska från femman och uppåt. Jag hade det i 5:an och 6:an, men slutade till sjuan för att koncentrera mig på franska istället. :)

2010-11-27 @ 14:01:03
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0