Plötsligt var det visst fredag

Hej allihopa! :)

Skolveckan har runnit iväg, samma sak med november! Det är ju december om någon vecka! :O
Jättemysko, verkligen.

Nå, idag inleddes dagen med att vi hade gymnastik de två första lektionerna, som vanligt. Vi skulle visst ha redskapsgymnastik och klasslärarna hade i måndags skojat om att  vi skulle hoppa omkring i tajts och baddräkt. Plötsligt kom klassens sångfågel, och elevrådsrepsentetans med för den delen, in i shorts med rosa tajts under och ett passande rosa linne till. (skratt)
Vi värmde upp med jägarboll, ganska jobbigt om ni frågar mig... Förklarar gärna om ni inte har någon aning om vad det är! Nå, sedan delades vi upp i två grupper. Ena började med att spela basket och den andra hoppade på trampolin. Jag blev i basketlaget och det gick väl så där, jag kan verkligen inte dribbla... Men passa går väl någorlunda. (skratt)
Sedan var det min grupps tur att hoppa på trampolinen. Jag är inte bra på att hoppa, men på något vis så lyckades jag göra det mesta ändå. Det enda som jag helt enkelt vägrade var att göra en kullerbytta, vanlig kullerbytta har jag verkligen inget emot, men på trampolin?! Huga! :(

Tredje lektionen hade vi svenska och vi höll på med ordklasser, igen. Man ska visst hålla på med något sådant en gång om året... Nå, helt emot det är jag faktiskt inte. Man hinner glömma en del efter ett år.
Till lunch var det tacosbuffe och jag klarade av att inte klådda på min blus, wow!

Nästa lektion var det dags för bild, jag lyckades även här hålla blusen fläckfri! (skratt)
Sista lektionen var det dags för geografi-förhör, var bara någon sak jag inte kom på... Irriterande! :mad:


//Amber_sweet



Kommentarer
Postat av: JojjoChan

BILD!! Har inte haft bild forever.

Våran lärare är alltid sjuk.

Börjar bli deppig ;(

2010-11-25 @ 17:16:37
URL: http://jojjochan.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

JojjoChan: Borde ni inte få vikarie då? :O

2010-11-26 @ 14:34:31
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: JojjoChan

Jo men det blir..

- Vikarie? Nej, det är så svårt att hitta vikarier och då ska det inte vara till bild!

Usch usch det håller på att bli kaos i skolan nu när alla börjar bli sjuka >.<

2010-11-26 @ 23:14:26
URL: http://jojjochan.blogg.se/
Postat av: Amber_sweet

JojjoChan: När vår bildlärare har varit borta eller sjuk har vi nog minnsan fått vikarie, vi har till och med någon extralärare i skolan som funkar som vikarie om någon lärare skulle vara borta över någon dag. :S

2010-11-27 @ 10:51:49
URL: http://ambersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0