Lillajulmarknad

Hej allihopa! :)

Ska väl fara nu idag på lillajulmarknad med en kompis nu idag! Hoppas på att hitta något ätbart och kanske någon julklapp, jag vet inte riktigt. Var ett tag sedan jag var där senast... Tror bestämt att jagh inte var där förra året åtminstone! :s Men till er som kliar sig förbryllat i huvudet ska jag givetvis förklara mig:

Lillajulmarknaden hålls varje år vid Kastelholm här på Åland och marknaden är känd för att det brukar vara en massa lera och sådant där... Men i år har det ju kommit en massa snö så det där med leran kan man ju glömma. (skratt) Det brukar säljas en massa intressanta saker där som julgodis, garn, mjukisdjur och hemmagjorda grejor i textil. Ljus tror jag de brukar ha också... Men framför allt mycket hantverksgrejer.

Lillajulsmarknad

//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0