Mangarecension: Peach Fuzz

Hej allihopa! :)

Såklart tänkar jag fortsätta med lite mangarecensioner emellanåt, fast jag vet inte riktigt om jag ska skriva om dem som jag recenserade på förra bloggen... :s

Mangarecension:

Namn: Peach Fuzz
Handlar om: Nioåriga Amanda som verkligen önskar sig ett husdjur. Efter en massa tjat går hennes mamma med på ett husdjur, men inte för dyrt anser hon också. Amanda kommer snart fram till att en liten snäll illertjej skulle passa perfekt. Med ett löfte om att hon får behålla illern så länge den inte bits beger sig Amanda hemåt. Snart får illern namnet Peach. Pech bits ändå och hon är ganska busig... I Peach' värld är alla händer ett slags monster vid namn handra och hon är en oskyldig illerprinsessa... I vissa lägen vet Amanda knappt vad hon ska ta sig till. Men att ge upp är minnsann det sista Amanda tänker göra!
Mangaserien: I serien finns tre böcker.
KommentarerPeach Fuzz är en rolig manga. Man har aldrig tråkigt med den här mangan i handen åtminstone... (skratt) Peach är en härlig karaktär och man kan inte låta bli att tycka om den trogne tjänaren Herr Ullig.
Grupp: Humor, djur och vänskap
Ålder: ca. 9+
Betyg: ♥♥♥
Mangan är illustrerad av: Lindsay Cibos och Jared Hodges



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: hello67

ska läsa den :3

2010-07-30 @ 11:58:15
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0