Torsdag

Hej allihopa! :)

När jag satt på bussen och gått igenom mina jackfickor, där jag alltid brukar stoppa den, kom jag fram till att min skåpnyckel var spårlöst försvunnen. Efter en titt via vaktmästaren visade det sig att jag bara tappat den... Nåja, jag är glad att jag fick tillbaka den eftersom jag har ett mobilsmycke jag fått av en klasskompis på den. (jag vet, vanligtvis har man mobilsmycken på mobilen, men jag är lite udda... (skratt))

På geografin fortsatte vi med projekten och satt nere i syslöjdsalen. Vi ska få göra saker till föredraget om vi vill, jag och min kompis funderar på att göra varsin basker som vi ska ha på oss när vi har föredraget. Jag hörde att några i klassen ska ha om Afrika (en av dem i den gruppen dansade för övrigt omkring med ett par färgglada tygbitar fastknutna på kläderna den lektionen) och några andra om beduiner. (ni vet, sådana där typer som går omkring i öken. Jag hörde när den gruppen pratade om att de skulle ta med sig lakan till skolan, göra dem smutsiga och sedan gå omkring i dem när de redovisade)

På biologin hade vi ett kartförhör, vi håller ju på med Östersjön. Jag tror jag fick nästan alla rätt, det var nämligen så att jag glömt namnet på ett ställe.
Bonusen var ganska okej, jag var ganska glad eftersom jag äntligen fick lite ”läsro”. (senaste gången pratade de andra ganska mycket)

Vi hade en vikarie på engelskan och hon blev ganska förvånad när hon tog fram pappren med förhöret och började dela ut dem när hon fick höra att vi redan gjort det förhöret. För någon lektion sedan till och med! Hon tog fram ett annat och det hade vi också gjort, så till slut fick vi ta det muntligt och skriva upp orden på tavlan... (skratt)



//Amber_sweet


Kommentarer
Postat av: Sannie

smalösreklam - Idag tog jag mitt första steg mot en spännande och ovanlig resa! I Oktober sätter jag mig på ett plan emot Zimbabwe i Afrika som volontär för att ta hand om lejonungar!



Följ mig blogg vettja om detta låter något intressant och som sticker ut lite bland vanligheten så som naglar, outfits och "vad-jag-åt-i-morse" bilder.



Eller bara ignorera detta skamlösa reklamering.

WORD!

2010-08-26 @ 19:14:47
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0