Kräftskiva och födelsedagsfest

Hej allihopa! :)

Igår kväll var jag och familjen på kräftskiva med ett par släktingar. Har alltid gillat kräftor så jag var helglad och kräftorna var ganska färska dessutom! :D
Nu idag hade jag däremot tänkt fara på födelsedagsfest till en kompis i närheten. (köpte present åt henne igår på eftermiddagen) Är lite osäker på vad jag ska ha på mig, men jag antar att det ordnar sig... (skratt)

Eftersom det inte finns särskilt mycket att berätta om för tillfället tänkte jag göra det här till ett musikinlägg:


Kent - Music Non Stop



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: Blunk

Nämen vad kul med födelsedags fest!

2010-09-01 @ 16:37:17
URL: http://Har ingen blogg...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0