Scout, packning och musik

Hej allihopa! :)
 
Under helgen ska jag iväg på scoutevenemang så jag har tillbringat största delen av morgonen till att packa o.s.v... (skratt) Jag ska dock vara hjälpledare denna gång eftersom evenemanget är riktat till lite yngre scouter. Men det ska bli kul, det är många från vår kår som kommer. :)
 
För tillfället kokar jag och lillasyrran korv med bröd till lunch *jo, jag är lite bekymrad över mina kulinariska färdigheter inför flytten hemifrån* (skratt)
 
I övrigt har jag en ganska lugn period just nu med mycket bildkonstlektioner, men också en del teori såsom geografi och historia.
 
Har inte så mycket att berätta, så tänkte tipsa om en riktigt bra sångerska vid namn Mindy Gledhild! :)
 
 
//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0