Bildkonst

Hej allihopa! :)
 
Igår var jag väldigt förvirrad. Jag har länge varit ganska säker på vad jag ska välja inför nästa år, men plötsligt var jag inte det längre. Jag hade plats för flera kurser och insåg att jag ju borde ha blidkonst. Så sitter jag plötsligt med ansökan om att välja den kreativa linjen med en massa bildkonst... Men nej, inte ska jag ge upp min psykologi! Det bästa med denna lösning är att jag fortfarande har plats för den och mycket mera. Dock tvekar jag fortfarande, vill jag verkligen detta? Är jag tillräckligt duktig? För ärligt talat; jag är inte bra på att måla, jag kan inte snickra, jag kan inte sy, min skultpur i ståltråd och silkespapper var inte särskilt bra... Min passion för ämnet syns genom papper och penna. (dock kan jag väl avslöja att det var himla kul att greja med leran, ja (skratt)) Det ju inte alls alla gånger man lär hålla på med just detta, men jag ska testa iallafall. Man lär sig även av sina misstag. :)
 
 
//Amber_sweet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0