Français, bokrea och Charmaine

Hej allihopa! :)
 
Nu har bloggen legat ouppdaterad hur länge som helst, men tänker försöka ta upp bloggandet igen! Kanske det inte blir precis lika ofta som förr, men jag lovar att uppdatera så ofta jag kan och hinner!
 
Ja, har visst plötsligt blivit en ny period också. Själv har jag mitt i allt väldigt ett underligt schema, har nämligen bytt franska-, svenska- och mattegrupp! Nå, det är kul med lite omväxling när man har så mycket läsämnen för tillfället. Hade t.ex. franska idag och det var jättekul, tycker att min nya franskalärare är jättetrevlig och gruppen är kul den med. :)
 
Bokrean har just satt igång här dessutom, tror jag ska dit och kika snart och se om jag inte kan fynda lite själv. (både till mig själv och andra! (skratt))
 
Tänkte tipsa om en riktigt bra (men tyvärr inte särskilt känd) sångerska, Charmaine:
 
 
//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0