Rätt vinnare, manipulation och klänningsförälskelser

Hej allihopa! :)

Ja, det var verkligen rätt vinnare som vann, Jessica förtjänar glasskon mera än Frank! Dessutom ska Frank alltid envisas med att ha på sig samma fula modell på byxor, det stör mig en aningen... Nå, mina drömfinalister skulle egentligen ha varit Alexander och Tina, eftersom de har så intressanta och trevliga personligheter. Särskilt deras showdanser skulle ha varit jättekul att se, vad söta Alexander skulle haft på sig när han fick välja själv och vad Tobias skulle ha valt för koregrafi till Tina. (Tobias är väldigt duktig på det, han har ju dessutom kommit väldigt långt med de kändisar han fått varje säsong)

Jag trodde nästan Frank skulle vinna där ett tag, tv4 försökte ju nästan maniplera med: "Att nog var det Frank som skulle vinna!". Till och med Ann Wilson i juryn var med på det, hennes kommentar till Jessica: "Ja, även om du inte vinner så...". De visade fler klipp med Frank och en massa annat dessutom, men ändå så verkade folk inte fastna för det och Jessica vann! :) 

Det var en massa snygga klänningar igår kväll! Till att börja med så var ju programledaren Jessicas blåa jättesnygg. Härlig färg och den passade henne rikigt bra. Vinnaren Jessicas vackra vita-/guldaktiga var jag minst lika förjust i som första gången jag såg den, hon passar så bra i den dessutom! Jessica hade också en till snygg klänning, den hade de glömt med att ha på bild tidigare, men nu var den med bland bilderna! Jessicas glittriga "sista-dans-klänning" var ganska trevlig måste jag säga! Men jag hade nog nästan förväntat mig någon väldigt vacker och graciös sista dans av henne, eftersom hon är så duktig på att dansa sådana danser. Hade nästan glömt att Hannah hade varit med i programmet, men hennes härliga rosa klänning var kul att se igen. Alexander var också kul att se igen, hans outfit till sin bästa dans var också en av de som mest passade honom! Tinas vackra blåa klänning var också en fröjd att se igen, den dansen lyckades de verkligen med!

Idag ska jag väl se om jag kan vara med en kompis, läxor och prov har nämligen varit i vägen så det har helt enkelt inte riktigt blivit av... Men ska se! :) 

Amuto, Shugo Chara 

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: linn - foto & photoshop

superfin blogg! :D

2011-03-26 @ 23:15:11
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0