Han där Frank, kräftor och filmkväll

Hej allihopa! :)

Till att börja med måste jag beklaga mig över att Frank gick vidare igår kväll! Han är inte värd det, det borde ha varit Tina och Jessica som gått vidare till final! Stackars Tina! ): Dessutom hade Alexander ha kunnat komma med till semifinalen, för han var verkligen duktig. Nu håller jag verkligen tummarna för att Jessica ska vinna, jag hoppas att ni också gör det!
För övrigt är det ganska synd att det är så lite kvar av Let's Dance... Nå, igår kväll var det i alla fall några ganska fina klänningar... Till att börja med så var Tinas svart/röda, som hon hade i första dansen, ganska fin. Den andra klänningen som jag tidigare fastnat för och som jag fortfarande gillar är Jessicas silvriga, som hon hade i andra dansen. Tyvärr var det enligt min mening inte några fler klänningar som jag fastnade för. Vi får hoppas det blir några flera snygga nästa gång istället! :s

Igår kväll tittade jag inte bara på Let's Dance, före det började satt vi och åt kräftor också. Med kex med vitlöksost på, mums, mums! :)
Ikväll är det dessutom dags för filmkväll, vi ska äta middag där först också. Undrar vad vi ska äta, men föredrar att låta det komma som en överraskning! Måste verkligen försöka få tag i Coraline idag, men vi får väl se...
Snow Drop

//Amber_sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0