Fynd

Hej allihopa! :)

Jag såg ganska många bekanta på marknaden! (kolla in mitt förra inlägg) Bl.a en av mina förra lärare, ena fysikläraren, en klasskompis, några sjuor, en del i parallellklassen, ett par nior och en massa andra bekanta också!
Jag och kompisen jag var med gick omkring en stund och kollade på en del stånd opch bestämde oss sedan för att ta en till runda för att köpa grejor. Jag inhandlade ett doftljus i julklapp till mormor (kanel- och vaniljdoft), två påsar kokosbollar från två olika stånd, en påse lakritsremmar (tror pappa köpte två påsar och man fick sex st. för fem euro) och en smällkaramell till lillasyrran.
Mina fynd på marknaden

//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: hello

mysigt :"3

2010-11-28 @ 17:55:38
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/
Postat av: Astrid Adeline

cool är det!

2010-11-29 @ 16:08:25
URL: http://astridadeline.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0