Helgen snart slut

Hej allihopa! :)

Igår var jag till en kompis över dagen. Det var egentligen så att en till kompis skulle ha varit med, men det blev inte av... I vilket fall så hälsade jag på hennes kattor, diskuterade böcker och manga, satt vid datorn och var lite till med hennes kattor. Senare på kvällen började det åska och ungefär vid den tiden åkte jag hem också.

Idag vaknade jag vid åttatiden, vilket jag ser som ett gott tecken och att jag börjar komma in i skolrutinerna igen. Jag hade planerat att vara med en kompis som jag inte kunnat träffa på ett tag pågrund av skolstarten så jag träffade alltså en till kompis på raken. (skratt)

Tänkte faktiskt göra det här till ett "musikinlägg"!

K-On! - Happy?! Sorry!! 



//Amber_sweet

Kommentarer
Postat av: hello

k-on är såååå bra :D

2010-08-22 @ 17:35:28
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0